پیاپی ۳۱ (بهار ۱۳۹۵)

۱۶۰ صفحه، بهای روی جلد: ۱۰۰,۰۰۰ريال

تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۲۰

تعداد عناوین: ۲۱

  • سخن سردبیر: نمایشگاهی که برگزار نشد

    گلاله شاهیده پور صفحه ۲

  •  

    خاطرات یک مدیری

    مهندس عباس مسیبی صفحه ۳

  •  

    برگزاری سومین دوره کنگره چاپ دیجیتال

    صفحه ۴

  •  

    پخت کاشی های سایز بزرگ ICF Welko

    صفحه ۵

  •  

    افکت های جدید در جوهرهای Megacolor/ کاشی سعدی و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان

    صفحه ۶

  •  

    پیشروی شرکت Colorobbia در چاپ دیجیتال

    صفحه ۷

  •  

    نمایشگاه کاشی و سرامیک Cersaie ایتالیا/ نمایشگاه کاشی و سرامیک Tecnargilla ایتالیا

    صفحه ۸

  •  

    ایفاسرام برگزیده یازدهمین دوره جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران/ نوآوری شرکت Siti B&T در کاشی سایز بزرگ

    صفحه ۹

  •  

    سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری در صنعت کاشی/ توجه به کیفیت رکن اصلی تولید است

    صفحه ۱۰

  •  

    تمرکز بر خرد جمعی تنها راه برون رفت از وضعیت امروز/ مدیران ما اعتقاد راسخ به مدیریت بر سرمایه و کار گروهی ندارند

    صفحه ۱۴

  •  

    عدم برنامه ریزی موجب سرافکندگی صنعت کاشی در مجامع بین المللی می شود/ مزایای تولد ساختاری جدید، بهتر از نگه داشتن ساختار مریض قبلی است

    صفحه ۱۸

  •  

    کاشی و سرامیک بسیار ساده است

    مهندس کیوان حمزه زاده توفیقی صفحه ۲۲

  •  

    گزارش نوآوری نمایشگاه CEVISAMA

    صفحه ۲۸

  •  

    گزارش نوآوری های نمایشگاه Unicera ترکیه

    صفحه ۷۲

  •  

    گزارش نمایشگاه ساختمان Batimat روسیه

    صفحه ۸۴

  •  

    گزارش نمایشگاه ساختمان Mosbuild روسیه

    صفحه ۱۰۰

  •  

    گزارش نوآوری های نمایشگاه سرامیک چین

    صفحه ۱۰۲

  •  

    فرمولاسیون نسل جدید جوهرهای دیجیتال

    ترجمه: _محمدحسین خدابخش_ صفحه ۱۱۲

  •  

    تکنولوژی جدید چاپ دیجیتال برای کاشی های بزرگ پرسلانی

    ترجمه: _محمدحسین خدابخش_ صفحه ۱۱۸

  •  

    عوامل اصلی بالا بودن قیمت تمام شده محصولات کاشی سرامیک در کارخانجات ایران چیست؟

    ذبیح الله قنبریان صفحه ۱۲۸

  •  

    مطالب انگلیسی

    صفحه ۱۳۱



دریافت فرم اشتراک نشریه سرامیک و ساختمان به صورت فایل پی دی اف

 

دریافت فرم اشتراک نشریه سرامیک و ساختمان به صورت فایل پی دی اف